DE KEUZE IS AAN U
Onderhoud aan uw toestellen is belangrijk. Wij kunnen uw onderhoud verzorgen met of zonder contract. Met een contract bent u verzekerd bent van regelmatig onderhoud, heeft u voorrang bij de storingsdienst en zijn de tarieven aantrekkelijker.
EENMALIG ONDERHOUD
Bij onze onderhoudsbeurt van uw toestel zorgen wij dat uw toestel weer in de goede staat verkeerd. Verschillen in de conditie van een toestel komen door de mate en de kwaliteit van onderhoud en de leeftijd van een toestel. Een eerste onderhoudsbeurt voeren wij daarom altijd uit op basis van regie. U betaalt de gewerkte uren en reistijd, materiaal en autokosten volgens onze geldende tarieven.
Na dit onderhoud kunt u zelf weer uw onderhoud van uw toestel beheren, of u laat dit aan ons over, met of zonder contract. Gaat u zelf uw onderhoud beheren? Zorg dan dat u binnen 18 maanden opnieuw een onderhoudsbeurt laat plaatsvinden. Na deze periode gaan wij weer uit van een eenmalig onderhoud op basis van regie.
REGULIER ONDERHOUD ZONDER CONTRACT
Wilt u niet vastzitten aan een contract maar wel dat uw toestel regelmatig door ons wordt onderhouden? Dat kan.
Na de eerste onderhoudsbeurt kunnen wij op reguliere basis onderhoud uitvoeren, zonder dat u hiervoor een contract afsluit. Hiervoor rekenen wij vaste tarieven. In deze bedragen zitten de onderhoudswerkzaamheden, autokosten en het gebruik van speciale gereedschappen. Gebruikte materialen en meerwerk worden in rekening gebracht. De tarieven vindt u op de tarievenpagina.
PERIODIEK ONDERHOUD MET CONTRACT
Voor een vast bedrag per maand bent u verzekerd van deskundig preventief onderhoud van uw gas- of warmwatertoestel. De kans op een storing of noodgeval is hierdoor erg klein, en mocht het toch mis gaan, dan kunt u altijd rekenen op onze storingsdienst. Met een contract heeft u voorrang, wat vooral prettig is in de wintermaanden.
Voor de eerste toestelkeuring in combinatie met de eerste onderhoudsbeurt betaalt u een bedrag van € 140 incl. btw bij een goed onderhouden toestel. Blijkt het te gaan om een ouder toestel en/of een toestel met onvoldoende onderhoud of andere gebreken, dan zijn extra werkzaamheden nodig om het toestel weer in goede staat te brengen. Deze extra werkzaamheden vallen buiten het vaste bedrag van € 140. Het benodigde materiaal en de benodigde tijd hiervoor worden separaat aan u doorberekend.
Preventief periodiek onderhoud
Bij een onderhoudsbeurt voeren onze deskundige monteurs de volgende werkzaamheden uit:
- Controleren de werking van het toestel.
- Reinigen het toestel.
- Stellen alles weer goed af (minder gasverbruik en schonere verbranding).
- Toetsen of het toestel aan alle veiligheidseisen voldoet.
- Stellen een uitgebreide rapportage samen van hun bevindingen.
Storingsdienst
Bij storingen zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Onze storingsdienst:
- Komt de eerstvolgende werkdag langs als de storing niet urgent is.
- Komt dezelfde dag langs als de cv-ketel uitvalt tijdens het stookseizoen.
- Komt meteen in actie als er door de storing schade kan ontstaan aan uw spullen.
Contractsoorten
Er zijn drie mogelijkheden. Welke u ook kiest, uw service en onderhoud is in vertrouwde handen.
ALL-IN CONTRACT | SERVICECONTRACT | ONDERHOUDSCONTRACT |
---|---|---|
Periodiek onderhoud, incl. autokosten | Periodiek onderhoud, incl. autokosten | Periodiek onderhoud, incl. autokosten |
Storingsmelding 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Ook op zon- en feestdagen. | Storingsmelding 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Ook op zon- en feestdagen. | Storingsmelding 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Ook op zon- en feestdagen. |
Geen autokosten bij het verhelpen van een storing (max. 2 x p.j.) | Geen autokosten bij het verhelpen van een storing (max. 2 x p.j.) | Geen autokosten bij het verhelpen van een storing (max. 2 x p.j.) |
Geen arbeidsloon bij het verhelpen van een storing (max. 2 x p.j.) | Geen arbeidsloon bij het verhelpen van een storing (max. 2 x p.j.) | |
Geen materiaalkosten bij het verhelpen van een storing. |
All-in contract | Servicecontract | Onderhoudscontract | |
---|---|---|---|
Cv toestel tot 50 kW (HR, VR, luchtverwarming) | € 18,20 | € 12,10 | € 9,40 |
Cv toestel 51 kW tot 65 kW (HR, VR, luchtverwarming) | € 22,42 | € 16,45 | € 12,95 |
Zonneboiler/collector i.c.m. ander toestel | € 3,90 | € 3,25 | |
Mechanische ventilatie box (MV box) i.c.m. ander toestel | € 5,40 | € 3,65 | |
Ventilatie Warmteterugwin unit (WTW unit) i.c.m. ander toestel | € 9,45 | € 6,30 | |
Lucht-heater | € 14,50 | € 11,00 | |
Andere gastoestellen/boilers/geisers | € 10,20 | € 6,00 | |
Ventilatie warmtepomp i.c.m. cv-toestel | € 6,00 |
Prijzen incl. 21% btw.
Een All-in contract kan altijd als het toestel door Vredenburg is geïnstalleerd én niet ouder is dan 1,5 jaar. Is uw toestel niet ouder dan 1,5 jaar maar niet door ons geïnstalleerd, dan vindt eerst een toestelkeuring plaats voordat het All-in contract kan ingaan.
Is uw toestel 10 jaar of ouder? Dan is enkel een onderhoudscontract mogelijk.
Duidelijke en heldere voorwaarden
Vredenburg installatietechniek hanteert duidelijke en heldere voorwaarden.
ATAG Comfortgarantie
Bij aankoop van een ATAG cv-ketel (E, I en Q-serie) krijgt u altijd 5 jaar garantie op onderdelen en 15 jaar garantie op de warmtewisselaar. U kunt deze garantie uitbreiden tot 15 jaar.
VOORWAARDEN: De ATAG ComfortGarantie dient binnen 1 jaar na installatie van een ATAG cv-ketel afgesloten te worden via de ATAG
SelectDealer en is geldig voor alle ATAG cv-ketels m.u.v. de ATAG A-Serie. De algemene garantievoorwaarden van ATAG
Verwarming Nederland BV zijn van toepassing. Onder de dekking vallen alle onderdelen binnen de mantel van de cv-ketel met uitzondering van de volgende gebruiksartikelen: Vervangbare pakkingen, afdichtingen (onderhoudsset), glaszekeringen, o-ringen,
ontsteking- en ionisatie-elektroden. Daarnaast vallen arbeidsloon en voorrijkosten ook niet onder de ATAG ComfortGarantie.
Bij tussentijdse opzegging van het ACG-contract vindt géén restitutie van de betaalde contractgelden plaats.